سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد خوش آمدگویی

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

دریافت کد دعای فرج

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسمانی ها
وبلاگی پر از چیزهای آموزنده و مفید برای تلطیف و تقویت روحیه

 

     http://www.google.com/images?q=tbn:ANd9GcQtc_5gjIvWkbaikz9WvSQyNlouA-r-_8_Yj8YYUSeFJOgTctbhnDp4Rw     آیا تا به حال خودت را نوشته ای؟

آیا تا به حال خودت را خوانده ای؟ در بسیاری از موارد،وقتی قرار باشد مارا

بشناسند،ازما می خواهند تا یک برگ کپی از شناسنامه خود را تحویل دهیم.بضی وقت ها حتی از همه ی برگ های شناسنامه نمونه نمی خواهند!اما آیا این واقعا برای شناختن "من"کافی است؟آیا اگر از من بخواهند خودم،خود واقعی ام معرفی کنم،توی این برگه ها جاشدنی هستم؟!

ای کاش  می دانستم!    ای کاش من از خودم با خبر بودم!     ای کاش به نیازهایم.   به استعدادهایم.              به دنیای درون و بیرونم آگاهی پیدا می کردم.   ای کاش می دانستم.........؟

 ای کاش سزاوارترین علم را داشتم،همان علمی که بدون آن هرکاری فاسد است وهر عملی بی فایده.ای کاش به واجب ترین دانش بی اعتنا نبودم همان که از عمل به آن،روزی سوال خواهم شد.

 

 "بازگشت پرستوها"

خدایا! می دانم گناه کردن یک جور ناراحت کردن توست یک جور کار خلافی است ... http://pics2pic.persiangig.ir/2ynhu1t.gif                                                                      

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/9/3 ] [ 12:2 صبح ] [ سیده شیما میر توانا ] [ نظر ]
<      1   2   3      
درباره وبلاگ

من به عنوان یه بنده ی حقیر تنها هدفم این که وبلاگی داشته باشم تا مورد استفاده شما باشه و به زبون ساده به دردتون بخوره ولذت ببرین.
امکانات وب